wtorek, 20 maja 2014

Igrzyska Fantazji cz.1

Kraina Fantazji. Miejsce szczęścia i radości. Raz w roku wszystkie postacie gromadzą się na placu, aby wziąć udział w wielkich zawodach.
-Drodzy mieszkańcy KF(C)!-Timon wrzeszczał do mikrofonu, przyprawiając wszystkich o ból uszu
-W tym roku zawody odwołane! Idźcie do domów!
-Zgadzam się z przedmówcą!-powiedział Pan Sowa.
-Co wy robicie?-zapytali jednocześnie Simba i Bambi. Głos pierwszego jak zawsze był rozbawiony, a tego drugiego był poważniejszy i bardziej dystyngowany.
-Nic, my tylko robimy wam wejście.-surykatka odeszła od mikrofonu i zwrócił się do sowy
-Przyjacielu, jak co roku zero spokoju.
Simba ryknął, jednak nie było w tym groźby. Jedynie przyjacielskie „zawsze to samo”. W tym czasie Kida podbiegła i chwyciła mikrofon.
-Dobrze poddani w tym roku będziemy mieli zaszczyt...-nie dokończyła, gdyż Elsa chwyciła za mikrofon i wyrwała go atlantce z rąk.
-To moja kolej.-oświadczyła spokojnie.
-Nie ustaliliśmy żadnej kolejki! To zawsze ja zapowiadam zawody i nikt inny!
-Czas to zmienić! Jako Pani Prezydent to ja powinnam to zrobić!-wtrąciła się Wenelopa.
-Ale ja jestem królową!-wrzasnęła Kida.
-Ja też!-Elsa zamroziła już połowę podwyższenia.
-I ja.-spokojnie powiedziała łania o imieniu Balbinka. Podeszła do reszty.
-Jako królowa Lwiej Ziemi mam prawo do zapowiedzianie tej imprezy.-warknęła Nala.
Simba, Bambi, Anna, Mailo i Ralph nie wiedzieli za bardzo jak się zachować.
-Gorzej niż dzieci.-mruknęła Elinor.
Podeszła do panelu i odłączyła mikrofon.
-Ogłaszam wam, że w tym roku odbędą się Głodowe Igrzyska z książek Susane Colins „Igrzyska Śmierci”.
Rozległ się radosny okrzyk tłumu, a pozostałe królowe patrzyły wilkiem na Ellinor.
-Jak doskonale wiemy, bohaterowie nie giną, gdyż uśmiercić ich może jedynie prawowity autor. Trybuci zostali wylosowani. Z „Igrzysk Śmierci” Katniss i Peta! Z „Herosów Olimpijskich” Annabeth i Percy! Z „Kroniki rodu Kane” Sadie i Carter! Z „Opowieści z Narnii” Łucja i Edmund! Ze „Zmierzchu” Bella i Edward! Z „Kroniki Spiderwike” Mallory i Jered! Z „Ani z Zielonego Wzgórza” Ania I Gilbert! Z „Serii Niefortunnych Zdarzeń” Violletta i Clous! Z „Harry'ego Pottera” Hermiona i Harry! Z „Time Riders” Becky i Liam! Z „Darów Anioła” Carly i Jace! Z „Władcy Pierścieni” Eumina i Legolas!
Gdzieś z tyłu placu stali Peta i Katniss.
-Oni chcą nas wykończyć psychicznie.-stwierdziła kobieta.

1 komentarz: